Ja voi että olen innoissani! :) Täytyy kyllä sanoa, että oli ihan huippunopeaa ja hyvää palvelua. Olen hyvilläni ettei tarvinnut tämän kauempaa odotella. Enkähän minä malttanut olla koittamatta vähän matkaa sukan vartta, että miltä se näyttää. :)

373452.jpg

Supersockea siis tarttui "haaviini" parin kerän verran. Olen aina halunnut itselleni riemunkirjavat sukat, joten siksi tuo puna-sini-kelta-vihreä. Muuten en noista pätkärääkätyistä välitä. Vihreä-sinisellekkin on jo sukanmallia mietitty, mutta en ole vielä varma. Tuosta aloitetusta on tarkoitus saada ihan perussukat 2o,2n varsi ja saman ajattelin jatkuvan myös tuossa jalkaterän päällä. Hyvältä tuntui ainakin näin ensi alkuun neuloa tuo lanka. En ole koskaan ennen tuota omistanut ja jos totta puhutaan niin perus tuttu Nalle lanka on ohuinta, mitä olen sukkiin aiemmin käyttänyt. Että onhan se nyt aikakin jo tehdä jollain vielä ohuemmalla. :)
Nuo lehdet eivät ostoksiini kuuluneet, mutta sopivat hyvin tuohon taustaksi. :) Modan sain miehen siskolta ja Novita tuli muistaakseni viime tai edellisellä viikolla, kun liityin Novita-klubiin.