Kyllä minä vielä käsitöitäkin teen. Ihan oikeesti! Tässä todiste:
546436.jpg
Siitä PITÄISI tulla tuommoinen kassi kun lehden kuvassa näkyy, paitsi pienempi koska mulla on pienemmät kahvatkin kun mitä ohjeen kassissa... mutta olen tämän jo kertaalleen muutaman kerroksen jälkeen purkanut koska siitä alkoi tulemaan aivan liian iso. Tällä kertaa tein alotuksen eri tavalla kuin ohjeessa ja soveltelin muutenkin vähän omiani. Mutta tuo ananas kuvio, jonka mallikin lehdestä näkyy, on ihan ohjeen mukaan aloitettu. Saa nyt nähdä miten tässä tällä kertaa käy... Toivottavasti nyt onnistuis sillä tavalla kun haluaisinkin, sillä en enää haluaisi tätä purkaa! Ja tuo Tennessee lanka ei ole ollenkaan mun mieleeni virkkauksessa, kun halkeilee vähän väliä. Ei parane enempää valittaa, itsehän tämän halusin tehdä! :P Jospa nyt saisin kesäkassin, jota ihan oikeasti tykkäisin käyttää ja myös käyttäisin. Minä kun en loppujen lopuksi ole kovinkaan kassi ihminen. Reppu on paljon helpompi vetästä selkään... mutta ei ole kovin kaunis kesähameen ja topin kanssa esimerkiksi! :D Joten, no, turha kai tässä on enempää jaaritella. Katsotaan sitten uudelleen kun kassi on valmis!