... ja alkaa tuntumaan, etten kohta muuta teekkään!? :O No, kyllä mä oikeesti muutakin teen, mutta nämä leipomiset tuntuu olevan ainoa mainitsemisen arvoinen juttu. Mikään ei oikein käsityö/askartelu rintamalla suju, kun olen onnistunut jumittamaan itseni jälleen kerran oikein kunnolla. Eilen oli niin kaamea päänsärky päivällä, että jouduin lopulta turvautumaan vähän tuhdimpiin särkylääkkeisiin. Ja niillä se sitten lopulta hellittikin. Lisäksi olen levitellyt niskaan ja hartioihin jo melkomoisen määrän särkyä hellittävää geeliä. Ja tänään on olo ollut huomattavasti ihmismäisempi. En kuitenkaan hetkeen uskalla yrittää mitään ihmeempiä tehdä, että helpottaa kunnolla sitten. Kangaskauppaan olen lauantaina menossa katselemaan, josko sieltä lähtis jotain kivaa mukaan. Ja siinähän sitä onkin sitten jumituksen aiheuttajaa vähäksi aikaa, kun alkaa ompelukoneen ääressä kyyhöttämään! :)
Mutta niin, leivoin tosiaan tänään kun alkoi päivällä tekemään mieli mokkapaloja. Ja tässä siis todiste siitä, että ihan oikeasti leivon muutakin kuin muffinsseja (plus kakkuja)!

1372156.jpg

Kuvan värit heittävät roimasti, kun otin sen ihan tuossa äskettäin erittäin huonossa valaistuksessa. Onneksi vielä oli kaunistakin kohtaa jäljellä näin iltasella kuvattavaksi, kun yli puolet (!) hävisi pellillisestä mokkapaloja vajaassa kuudessa tunnissa. Eikä meitä ole täällä kuin kaksi aikuista ja kaksi lasta syömässä... no, olisihan se tietysti voitu äkkiä syödä kokonaankin, mutta kohtuus pitää (yrittää) muistaa! :)
En nyt jaksa ohjetta tähän alkaa näpyttelemään... mutta jos joku haluaa tietää, miten minä näitä teen, niin voin sitä kirjoitella joku toinen päivä.