Ihan ensinnä Lealle, ja muillekkin, tiedoksi että minulla ei ole vielä harmaintakaan hajua mitä aion tehdä noista edellisistä ostoksistani (ks. edellinen postaus)! Kävin kaupungilla käydessäni lankakaupassa ja pakkohan sieltä oli jotain ostaa. Ei ole mun tapaista käydä lankakaupassa ostamatta mitään. Eihän semmoinen ole vissiin edes mahdollista? :) Joten käteeni jäi sitten nämä kolme kerää Lett-Lopia. Kolme siksi, että kerän hinta oli 3,30€ ja minulla kymppi lompakossa! Ja Lett-Lopia sen takia, ettei mulla ole koskaan ennen ollut ko. lankaa ja haluaisin kokeilla tehdä siitä jotain. Mutta mitä? Ehdotuksia tottakai otetaan vastaan!
Tänään sitten käytiin tuhlaamassa lisää rahaa ja kaiken muun ohessa käteen tarttui Prismasta sitä tarjous 7Veikkaa yksi kerä limen vihreää ja Kärkkäiseltä taasen yksi kerä mustaa IsoVeikkaa. Nämä ovat niin peruslankoja, etten jaksanut edes kuvia ottaa. Kaikkihan kuitenkin tietävät miltä ne näyttävät! Se, että mitä näistä tulee, on vielä mietinnän alla... jotain jännää! :)
Sain äidiltäni jo etukäteen joululahjani, joka on iki-ihana rekipeitto! Se on tosin vielä vuosilukua vailla, joten tänne tulee kuvaa vielä viikonlopun aikana siitä sitten ihan valmiina, vaikkei se minun tekemä olekkaan. Olen sen kuitenkin itse suunnitellut, joten... (haiskahtaako täällä joku?? Omakehu... ei kai!)