Mutta sitten lauantaisiin tunnelmiin... piti jo eilen nämä laittaa, mutta en sitten jaksanutkaan enää illalla. Kävimme lauantaina lasten mummulassa. Kameran (tai oikeastaan kameroiden, kun oli filmikamerakin mukana) kanssa häärin moneen otteeseen ja tässä muutama digikameralle tallentunut...

















Kommentit