On taas ollut hiljaiseloa täällä päin, mutta olen minä sentään muutaman kortin saanut tehtyä. 3d systeemillä tietysti... :)

847765.jpg
847766.jpg

Simppeliä ja tyylikästä. Minun mielestäni. Olen jokseenkin tykästynyt tuommoisiin yksinkertaisiin kortteihin. Jos siinä on kerran 3d kuva, niin miksi siihen sitten pitäisi änkeä mukaan muuta kuin tausta ja hieman ääriviivatarraa? Nämä ovat mielestäni varsin onnistuneita ja pariin voi vielä lisätä tekstiäkin jos mieli tekee sitten kun uuteen kotiin lähtevät.
Olen viime päivinä leikellyt enemmänkin noita kuvia, mutta kun ei ole ollut korttipohjia mihin niitä laittaa. Huutelinkin sitten huuto.netistä hieman pohjia, lisää 3d kuvia sekä yhden ääriviivatarra-arkin. Vielä pitäisi tehdä nettishoppailua jossain askartelukaupassa ja ostaa tekstitarroja sekä taustapapereita.
Neulominenkin etenee... hitaasti mutta varmasti! :)

Niin, ja Hiekkaoliivin atc25 vaihdon kortit kolahtivat juuri postiluukusta... niistä kuvat, kunhan saan kuvattua ne.