Oon edelleen jumissa, käsityöt ei valmistu, joten olen jumissa sekä niskastani että töissäni. Tympeää! :/
Tänään sain kuitenkin aikaiseksi varata itselleni ajan hierontaan. Ensi viikon tiistaille sain 45min hieronnan ja tarkoitus olisi toisenkin kerran käydä vielä ennen joulua ja kenties vaikka kolmannenkin kerran jos ehtii. Tulis sitten ihan kunnolla kuntoon paikat. Tai tiedä tuota vaikka siihen menis useampikin kuin kolme kertaa, että jumitus hellittää. Paha sanoa, kun ei ole niin tuosta hieronnassa käynnistä kokemusta. Tämä tulee olemaan ensimmäinen kertani hierojalla. Hieman jännittää, kuinka runnottu olo sitä onkaan sen jälkeen, mutta eiköhän sieltä hengissä ulos selviä!? Oon joskus naprapathillakin (vai mitenkähän se kirjoitetaan?) käynyt ja sieltä selvisin ihan mukavasti ulos.
Mies onkin nyt yrittänyt ehdotella, josko alkaisin käymään joulun jälkeen (tai sitten kun on niska kunnossa) kuntosalilla, että pysyis paikat kunnossa tulevaisuudessa. En nyt vielä ole niin asiasta lämmennyt... olishan tuo varmasti ihan käypä idea, mutta kun on niin vaikea saada itsensä yksin liikkeelle! Meiltä kun pitää mennä ensin bussilla keskustaan jne... kallistakin se tulisi olemaan, ihan tajuttoman kallista! Pitää nyt katsoa mitä tässä keksii. Jotain on vissiin pakko keksiä tulevaisuudessa, ettei tämmöistä jumitusta tulis ihan heti uudelleen.
Sen verran on pakko kehua, että olen siinä määrin saanut lupaukseni pysymään (josta kerroin edellisessä postauksessa), että joka päivä olen joko jumpannut tai tehnyt venytyksiä/joogannut. Kävelylenkit eivät ole ihan nappiin menneet joka toinen päivä, joten olen korvannut ne sitten joogailulla. Säiden herra ei vain ole mun kanssa samaa mieltä siitä, että vesisateet saisi jo riittää. Paitsi pari viime päivää. Pitäs ensin hommata veden kestävät lenkkeilykamppeet, että uskaltaisi ulos sateessa lähteä. :)
Mutta nyt on pakko lopettaa, kun alkaa niskassa tuntumaan taas niin pahalta... ensi kertaan siis.