
Salama ikävästi heijastaa tuosta kirjasta... Paketissa oli kuitenkin kirjan lisäksi sen päällä olevat ihanat enkelit, servettejä, suklaapatukka ja kortti. Tyttö oli innoissaan heti laittamassa enkeleitä joulukuuseen, eikä meinannut oikein tajuta sitä asiaa, että joulukuusta EI voi tuoda sisälle jo marraskuussa! :D Muutenkin paketti oli sekä itseni, että lasten mieleen, oikein kovasti. Kiitos kaunis Marialle siis.
Käsityöt eivät ole edenneet juuri miksikään... erästä joululahjaa (salaista sellaista) olen yrittänyt nykertää hissukseen, mutta koska se on salainen niin eipä kuvia heru. Katsotaan ensi kerralla uudestaan. :)














Kommentit